THIS BLOG HAS MOVED

Dear reader, this blog was a nice place for quite a while to share my thoughts and stories. Meanwhile I got a new website and so I continue writing on my new's site blog.

HOP OVER TO THE NEW BLOG

Thank you.

Liebe Leserin, dieser Blog war für lange Zeit ein sehr netter Ort, meine Gedanken und Geschichten mit dir zu teilen. Inzwischen habe ich eine neue Website erstellt und werde jetzt den Blog dort fortsetzen.

GEH EINFACH ZUM NEUEN BLOG,

und: "Danke!"

Pattern choices for the modern quilter

Dienstag, 5. Juli 2011

Now when I worked on the color combination of orange and grey I see it everywhere, even bulls’ eyes seem to be around every corner.

And which fabric pattern would fit any better to all the circles of my inspirational resource than dots do?

I would so love to realize this only virtual quilting pattern – just give my week another 40 hours, please.

orange grey quiltpattern

Seit ich mit den letzten Posts an der Farbkombination orange-grau arbeite, sehe ich sie überall, sogar die Zielscheiben scheinen mir an jeder Ecke ins Auge zu stechen.

Und welches Stoffmuster könnte wohl besser zu meiner ursprünglichen Inspiration mit alle den Kreisen passen, als Punkte?

Am liebsten würde ich dieses bislang nur virtuelle Quiltmuster sofort nachnähen – ich bräuchte nur ca. 40 zusätzliche Stunden diese Woche. Hat jemand ein paar zu verschenken ;-)?

1 Kommentar:

Margaret Almon hat gesagt…

Orange and gray are so vibrant together.

.

 
site design by designer blogs